en lite dag kvar! :D

lite kort om igår först. catrin och jag drog in till nyköping typ 17,30 eller nåt, där gick vi omkring för några från idol skulle komma ;) men inte erik :'( men aja vi gick city grillen och beställde en kebab för vi tänkte dela, och dom som jobbar där började verkligen flörta med oss, så  när han kommmer med kebaben så ler och säger: jag gjorde en extra stor åt er tjejer och så blinkade han xD

sen när vi gick på nyckeln så kom det en kille som gick med några, han stirrade verkligen på mig! jag hatar när folk gör det  -.- och jag kände inte igen honom, men då tyckte catrin att vi skulle få ögonkontakt med så många killar som möjligt och "stirra/flörta" med dom, det var kul x)
men sen såg vi tre snyggingar :D jag stog precis perfekt när idolerna skulle uppträda, för jag såg snygging nr.1 super bra där ;) och catrin behövde bara vända sig om, om hon ville se sin snygging men gjorde det inte så diskret'!
sen när vi skulle gå därifrån så såg jag snygging nr.2 :) jag trodde att han ståg med sin flickvän men det var hans mamma xD men vi frågade inte efter deras nummer -.- fast det skulle nog mest bara va pinsamt.
och så såg vi en massa från festen! det var pinsamt!!! för dom kollade lite konstigt på oss eller mest catrin ;P


idag ska jag göra massa julmat, det är så tråkigt! hoppas ni får det roligare än mig iaf ;D


puss bea'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0