saknar!

såg en bild på ellis bdb, gud vad jag saknar det!! det var så kul när vi skulle åka liften och ramlade av och fick gå halva backen för vi vågade inte åka ner för det var så brant xD hahaa det var iaf många söta killar som hälsade på en då ;) och när vi inte kunde bli av med ledaren som försökte lära mig åka, och kom in på fel backe och åkte fel, och bussresan upp var ju hur kul som helst den med x) det var gammla goda tider det:P


och ursäkta att jag inte är något proffs som är beroende av att åka/se på skidor och att jag kanske inte är uppväxt med det som du, så skryt lite till om att du är så bra och jag är så dålig! Gör det jag bryr mig fan inte.


romme  2009   inget åk utan nyponsoppa :D


puss bea'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0