tidsfördriiiv*

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra :]

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel?
- japp
tror du på kärlek vid första ögonkastet ?
- inte längre, jag trodde förut
hur många har du varit kär i?
- hmm.. tre fyra typ
är du kär just nu?
- det spelar ingen roll

- Tio frågor om dig själv
namn?
- Beatrice Huhta
när fyller du år?
- 15 november
några piercingar?
- nej , men vill ta i naveln, men får inte :(
vad har du på dig just nu?
- tröja,bh,trosor,sockor
vilken årstid är bäst?
- våren och sommaren :D
hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
- jag vet inte :P
vad tycker du mest om hos dig själv?
- jag är mig själv och ingen annan
Vad är du bra på?
- jag är bra på allt ju ;)
vem älskar du mest på denna jorden
- hah jag älskar många
sover du hellre själv än tillsammans med någon?
- nej såklart inte

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig?
- ingen vet nog allt, men nårga vet mycket
vem är den roligaste av dina vänner?
- alla är roliga (dom är levande skämt xD) eller så har jag dålig humor? :S
vem är snyggast av dina vänner?
- vem är inte snygg? ;)
vem är mest partyprisse?
- CATRIN! :D
vem är den du helst har filmkväll med?
- hmm.. det spelar ingen roll ;)
vem av dina vänner är mest "evil" ?
 haha jaadu ;P

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast?
- min syster typ :)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
- nja typ
vem är farligast i din familj?
- hans!
vem ser roligast ut i din familj?
- hans :P
vem är coolast?
- det är väl inte svårt att gissa? :D
har ni något husdjur?
- jaa två äckel katter :D
mest gemensamt med?
- hans (popcorn!)
Vem står för underhållningen?
- jag såklart xD
sover du oftast med?
- öh? mitt täcke? och gärna massor med kuddar!
roligaste kvällen med familjen?
- hah vet inte

10 frågor om idag
vad har du gjort?
- haft innebandy skol-dm
 vad ska du göra nu?
-  SOVA och lyssna på musik
har du gjort något dåligt idag?
- försökt spela innebandy men failade x)
vad har du ätit idag?
- ägg, chicken wrap, konstiga special k saker, cheeseburgare (a) och kovrstråganoff.        
har du duschat idag?
- jaadå
Är du trött nu?
- jag är för trött
vad händer i morgon ?
- skola -.-
går du i skolan?
- tyvärr
har du varit i skolan idag?
- icke sa nicke

- ANNAT
Hur mår du just nu?
- jag mår bra typ :)
Har du piercat dig?
- näe eller bara i öronen om det räknas :P
Är du hungrig nu?
- verkligen inte
Vad är klockan nu just nu?
-  18.18 woho!
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
- blogg.se och grooveshark

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?
- mamma
Vem ringde du senast? 
- ellinor
Vem sms:a till dig senast?
- assar
Vem  sms:a du till senast?
- catrin

 -FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa?
- nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa?
- nyss

- ÖVRIGT
Gillar du punk?
- njaa
Har du sminkat dig idag?
- jappsi

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?
- självklart
Vilket är ditt favoritband/artist?
- hmm.. owl city :D
Vad gillar du för musik?
- nästan allt eller iaf all bra musik ;D


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?
- jaa
Har du fler än 3 jeans?
- japp
Har du fler än 5 tröjor?
- jaop

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
- alltid
Använder du wax?
- nej
Använder du ögonskugga?
- ibland
Använder du kajal?
- näe
Använder du hårspray?
- jag älskar hårspray!!!
Använder du volymspray?
- näpp
Använder du mousse?
- näje
Använder du deodorant?
- jaa
Använder du skinspray?
- näe har redan så glansigt (eller inte)
Använder du parfym?
- jaa alltid
Använder du läppglans/läppstift?
- ibland
Använder du brunkräm?
- foundation ;)
Använder du rouge?
- jaa,
Uppsatt hår eller hängande?
- hängande mest tror jag
plattar/lockar du håret varje dag?
- näe inte varje
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat?
- haha näe x)

KÄRLEK
Är du kär just nu?
- tror det
Har du kysst någon idag?
- näe
Har du ett förhållande?
-  näe  
Är du romantisk?
- jag vet inte, lite nog :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
- usch näe
Vad hette din första flickvän/pojkvän?
- sebastian
Hur länge höll det? 
- haha vi har inte gjort slut än xD men typ 1-2 veckor
 Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
- Förhållande tror jag :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt?
-  nej
Vem sov du senast bredvid?
- catrin ofc xD
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
- hmm... det beror på hur man räknar annars typ gm men jag vet inte
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?
- näe
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
- haha jag har ingen koll :P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
- haha aldrig!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
- jaa när jag vet att jag kan lita på den och vi inte kommer göra slut, och om vi verkligen älskar varandra
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
- som en speciell person* men den ska vara snäll och omtänksam och bry sig om en och så ska man kunna lita på den, och den får gärna vara snygg:D


haha jag snodde den här från ciccis blogg ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0