tråkigt


Namn: Beatrice huhta
Fyller: 15 november
Smek namn: bea
Tatuering: nope
Har på dej nu: tröja
Älskar: mycket :D
Humör: trött, men ändå lagom glad
Älsklings plats:hmm... venne
Familj: mamma pappa syster

Är du kär i någon just nu: vet inte
Gillar du någon: tror det
Gillar någon dej: nja faktiskt tror det
Den första du vart tillsammans med: haha x)
Första preson du kysst: hmm... asså på riktigt riktigt assar då

Hur galen är du: Tss jag är inte galen! :D
Vilken är din bästa vän: catrin (:
Den person du har roligast med: catrin x) och massa fler :D

Jag spelar: öh?
Den bästa flmen: bilar ;D
Bästa skon: mina gråa
Favvo bloggen: mid (a)
Den jag ser upp till mest: min syster faktiskt :O 
Sak jag älskar att göra på kvällen: sova!

Favvo färg: jag äslar alla färger ;)
Ska göra när jag blir stor: bli rik
Planer inför helgen: vem brur sig om helgen? det är LOV!


jag är uttråkad -.-

puss bea'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0