trött

just nu är jag verkligen trött på allt verkligen allt, eller inte musik! jag sitter och lyssnar på mina super bra remixade jullåtar :D men snart ska jag sova så jag orkar, och imrn ska jag ta en tjockare jacka. det var inte kul att bli pölad och sönderkastad av en massa snö i en tunn vår jacka -.- catrin och jag fick skjuts hem av vår musiklärare xD och en viss person gjorde bort sig, han skulle ringa och så frågade han efter catrins nummer innan så han kunde driva med henne men  det vart helt fail för han visste inte att vi va x) men aja och så ringde han när vi satt och åt så alla hörde vad han sa det var nog liiite pinsamt för honom :P
snart är det jul! :D:D


puss bea'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0