lördag/söndag

i lördags var jag och tävla i kolmården/norrköping typ, det gick inte alls bra hade as ont i benen..
sen när jag kom hem var jag med therese, det var kul :D vi sjöng singstar det var as kul, fast det lät nog inte bra xD sen var jag tvungen att åka hem tidigt för jag skulle tävla på söndagen med  :)
då var det stafett, jag sprang första i öppen stafett det gick typ lika dåligt som igår -.-
Fast det var jätte kul att träffa en massa :D eller aa inte alla..
det började typ hagla när vi skulle hem :S när vi skulle hem åkte vi till norrköping för mamma skulle tanka, och jag ville köpa ett par solbrillor men mamma vägra åka in till stan så vi fick åka till något köpcentrum utanför :)
där fanns det inga.. men jag köpte ett par bilar skor på ica maxi! :D ¨


jag älskar bilar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0