mitt påsklov ;D

måndag: tävlade först sen bilden hela dagen hem :S tävlingen gick bättre än i fredags jag bomma knappt men jag orkade verkligen inte springa, var verkligen as seg:S

tisdag: Nyköping med catrin för att köpa påskpresent till moa, sen kom cicci och moa och så bytte vi påskägg det var kul :D sen åkte jag o träna medan dom andra var kvar hemma hos mig, sen var vi med jenny också och hade det trevligt xD

onsdag: typ vilodag, eller njae jag gjorde inget speciellt då :)

torsdag: vi skulle ha åkt till strängäs men dom andra fick inte för sina föräldrar -.- så jag ringde och väckte catrin innan nio för jag var överpigg och sa att jag skulle komma :) så vi åkte till nkp badhus det var najs, fast innan vi bestämde oss för o åka så stod vi hur länge som helst och sminkade oss x) det var ganska onödigt ska jag säga... vi såg ut som häxor! vi lyckades komma på bussen till bterm så vi slapp gå :D då köpte vi på hemköp- frallor,smörpaket,ost,nyponsoppa och biskvier jag var inte sugen på donken :S och så satte vi oss på åhléns taket och åt. sen kom massa typ fjortisar dit som rökte och drack energi dryck och vi satt där och försökte bre våra mackor med locket av smörpaketet... dom stirra!! sen var vi med moa,moa,jenny och jessica :)

fredag: Catrin och jag tog bussen till en kompis, Jag äger på xbox (nhlspel) säger jag bara!! :D

lördag: mamma och jag åkte först till mormor och morfar och åt,sen tyckte hon att vi kunde åka till norrköping och köpa blommor xD jag köpte två klänningar,två rosetter,typ massa armband och en tröja och ett par as söta trosor ;Dsen gjorde jag nog inget mer :)

söndag: catrin och jag började spela in vår film, sen var vi och grilla med massa folk på jogersö.. mysigt ;)
sen åkte jag till moa och var där ett tag :)

måndag:vi hade studiedag så jag räknar med det till lovet :P jag hade verkligen as mycket att göra :S så jag satt ute på en filt och plugga ett tag, sen bakade jag och så åkte mamma och jag till ryssbergen och träna ;)

hoppas att ni har haft ett bra lov!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0