någonstans på landet i blekinge..

exakt där befinner jag mig nu.
jag har setat i en bil typ hela dagen, och nu är jag aptrött.
Imorgon är det årets första tävling för min del :D kommer nog inte gå så bra :S
jag har tagit massa kort men såklart har jag glömt sladden hemma -.- så bilderna kommer när jag kommer hem förmodligen vilket är på måndag :) vi bor i ett jättegulligt hus rätt så stort :D
min syster och jag sover i våningssäng.. fast som tur sover jag nere ;)
jag kan lova att jag inte kommer uppdatera ofta eftersom det är full rulle, men jag kommer nog skriva kort om dagen :P

imorgon är det påsk!:D fast jag har redan fått ett påskägg från mormor o morfar (a) varje år är det samma äckliga godis x) men ändå är deras ägg dom bästa, eller jag ska ju få ett av moa så vi får väl se om det är bättre ;)

nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon bitti, God natt :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0