éternité...

ojdå skrev inget igår men jag var så trött efter träningen och solningen x)

idag var det nationella prov i svenska :S men det gick nog rätt bra hoppas jag :D
sen fick jag ett sms från en person och gissa om jag blev förvånad jag trodde nästan han var död för jag har inte hört något från honom på typ över en månad och när man har gått från att vetat typ precis vad någon har gjort i över 6 månader och haft superbra kontakt så blir det lite konstigt när det bara tar slut sådär. så jag vart lite typ chockad men samtidigt glad och sur..  men aja livet rullar väl vidare :)
nu ska jag snart dra iväg på box med syster min fast jag orkar inte!!! blääh så trött x)


puss bea'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0