no school,

det blev ingen skola för mig idag "/ fortfarande sjuk, jag kanske inte skulle ha åkte till nypan igår men jag köpte min bikini topp :D jag tycker den är as snygg speciellt på också :P

jag har typ möbelerat om lite i mitt rum det var coolt enligt mig :D
nu ska jag göra klart so:n och kolla klart på repriserna från os :D
det suger att det går på natten -.- ikväll ska jag upp typ 2 för att se på hockey det blir kul, men jag tror jag inte klara det för jag kommer nog somna :P men stjärna får smsa och väcka mig x)

och jag har feta vår känslan idag :D så himla skönt och jag är jätte glad varför vet jag inte men det är kul hihi:D



puss bea'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0