tisdag,

idag provade jag något nytt så jag testade råttbajs lite bättre än hundbajset igår det har var mycket lättare att tugga och den var mycket mer krämig. men min absoluta favorit är sköldpaddsbajs :D har ni provat det? om inte så måste ni testa!
obs jag var så oseriös men varför inte skriva om sånt? fast iof alla vill nog hellre läsa om silvershamponerade fjortisar med för små tröjor där brösten ploppar ut och med ett rosa läppstift är utkladdat runt hela munnen än att läsa om något intressant och viktigt? så nu tycker jag att alla ungdomar ska gå och läsa tidningen ist, för ni vet när ni sitter vid datorn så blir ni strålade och för mycket strålning kan ju leda till cancer och om man får cancer så har man riktigt stor chans att dö. vi pratade om det igår i skolan om hur falska och fejkade alla är, dom är ju inte särskilt speciella heller för alla skriver samma saker x) men det gör ju inget för man läser ju ändå vad dom skriver, så det gör väl inget och alla kan ju inte hata dom ändå för alla som läser har ett val om man inte gillar det så kan man sluta läsa. usch nu låter det som om jag skyddar dom :S hihihi eller jo det gör jag ju för jag är en mega fjortis och gör precis som dom gör! dom är mina idoler OMG!




hahaha gissa om jag är trött? xD
så extremt gaaah hihaho, näe men nu ska jag gå och äta massa fiskbullar :D
och jag har gjort illa handen buhu ni som trodde jag var seriös där uppe så har ni så fel x)
elfsborg är bra :D jag skriver ett mer seriöst inlägg ikväll nog ^^


puss bea'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0