tidsfördriv ;)

1. Hur gammal är du om fem år?
20 ;D

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
mamma

3. Hur lång är du?
169 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
venne, säkert space chimps x)

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Okej gör så:P<333

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
olika, beror på vem :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta

10. När såg du senast din mamma?

typ 5 min sen

11. Vilken ögonfärg har du?
typ grönblå med lite brunt längst in

12. När vaknade du i dag?
haha 13.31 exakt x)

13. Vilken är din favoritjulsång?
hmm... so this is christmas

14. Vilken är din favoritplats?
jag vet faktiskt inte:P

15. Vilken plats föredrar du minst?
hmm...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
lyx villa i LA med super snygg pojkvän och rik ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att man inte visste om vad som hände runt omkring en när man sov

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
haha youtube x)

19. Hur stor är din säng?
alldeles för liten:P

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda, men använder bara den bärbara typ :P

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med, pjamas :D

22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre eller fyra

23. Hur många landskap har du bott i?
ett fjuttigt

24. Vilka städer har du bott i?
Oxelösund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor

26. Är du social?
jaa det tror jag nog :)

27. Vilken är din favoritglass?
det beror på ;)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Tårta :D eller kakor ;)

29. Tycker du om kinamat?
kärlek, näe men det är gott ;D

30. Tycker du om kaffe?
Näe men pulvret går bra :p

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
haha nej :P

33. Kan du spela poker?
lite kan jag nog :)

34. Tycker du om att mysa/kela?
jaa det är mysigt ;)

35. Är du en beroendemänniska?
öh? va??

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
näe

37. Vill du ha barn?
nej iaf inte på år och dar

38. Kan du några andra språk än svenska?
nja engelska och franska ;) sen massa andra fast inte så bra :p

39. Har du någonsin åkt ambulans?
näe :P

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet ;)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och onödiga saker

42. Äger du dyrbara smycken?
nja venne

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
simpsons,family guy och ncis

44. Kan du rulla med tungan?
näe "/ :P

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Catrin! :D

46. Sover du med gosedjur?
näpp

47. Vad har du för ringsignal?
i'm a little yellow fish xD

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
vet väl inte jag x)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en kudde

50. Flirtar du mycket?´
jag vet inte, jag märker inte om jag gör det x) det är fett irriterande xD

51. Kan du byta olja på bilen?
det är väl bara att lyfta på locket och hälla i ;)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
näe tror inte man kan få det på cykel?

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Liten ida -.- var tvungen på svenskan

54. Läser du dagstidningen?
sn in my <3

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Räknas frida?

56. Dansar du i bilen?
haha jaa x)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm ;)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
va?

59. När var du i kyrkan senast?
när det var lucia

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
min favorit just nu är marie såklart :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
ingen aning :p

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte :P

63. Vad lyssnar du på just nu?
tvn- curlingen ;)

64. Har du varit med i tidningen?
självklart ;)

65. Vad är det konstigaste du ätit?
hamburgare med chips och pepparkakor i? xD

66. Vem såg dig naken senast?
det vill ni allt veta ;)

67. Vad är det för färg på din tandborste?
vit,orange o blå

68. Hur imponerar man på dig?
jag vet inte, men om någon kan sjunga riktigt bra så är det ett +

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
förut ringde jag en, men nu är det nog catrin :)

70. Har du någon piercing?
näe får inte för mamma -.-

71. Din största vinst?
jag vet faktiskt inte :)

72. Civilstånd?
singel ;)

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
fejjan :P

74. Är du fåfäng?
haha nja lite kanske :P

75.  Ångrar du någonting du gjort?
JA

76. Hur gammal är din pappa?
han fyller jämnt ;)

77. Vilket är ditt drömjobb?
Något där man tjänar massor med pengar (a)

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

ja massor

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
katter och guldfiskar :D

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
jag är höjdrädd, jag hatar när folk smaskar,jag är allergisk mot typ allt känns det som

81. Svär du ofta?
Det beror på vad man menar med ofta :P

82. Sverige när det är som bäst?
När det är sommar, och tävlingsäsongen är igång ;)

83. Kan du åka slalom?
nej...

84. Vad har du ätit i dag?
macka, och typ någon gryta :)

85. Vad har du för utbildning?
skola -.-

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
hmm... min högra lilltå, näe men det är nog mina ögon tror jag

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
låren och magen

88. Vilken är din bästa egenskap?
jag vet inte, bra på att göra bort mig? x)

89. Vilken är din sämsta egenskap?
gråter när jag skrattar -.-

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
men herregud dum fråga, inte vet väl jag

91. Saknar du något?
Jaa massor

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
jaa det tycker jag :P

93. Vad gör dig ledsen?
lite olika saker

94. Vad gör dig glad?
musik, och härliga människor :D

95. Har du varit gift eller förlovad?
jaa faktiskt jag är gift med en stolpe på en gammal järnväg i eskilstuna, hade präst o allt x)

96. Vad ska du göra i helgen?
jag venne, har ju lov så helg hela veckan :d woho!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
haha det är många saker :p

98. Vad har du för laster?
laster?

99. Vem är din förebild?
Jag vet inte, men min syster nog ;)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
se klart på curlingen ;)


puss bea'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0