vårens vill ha!

testade att göra ett kollage på polyvore det var kul, och det fanns saker to die for! :D
jag satte ihop ett kollage med saker som jag tänker köra på ;)
vår
jag är verkligen kär i allt (a)
inget är typ mordent för det ska ju va pasteller iår (trååkigt!)
men jag tänker ändå köra på härligt färgglada tröjor och sånt :P fast lite pasteller ibland blire nog.
jag längtar som en tok till våren för då drar alla tävlingar igång också, fast jag måste ju börja träna till det :S
man får träffa alla, och man behöver inte kännas sig som en sumobrottare när man ska gå ut.
ni kan också göra ett eget här:http://www.polyvore.com/cgi/app


puss bea'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0