kul...

härligt när man har sovmorgon till halv tio och tar fel på tiden.. så nu sitter jag helt klar för jag trodde vi började halv nio -.- men nu hinner jag iaf skriva ett inlägg om vad som händer idag ;)
det är lotsensdag idag (lots=mentor) och då ska vi göra.. ingen aning man skulle i alla fall ha med fika.
sen ska jag in till nyköping med catrin för att fixa det sista till middagen som typ alla kallar bal imorgon.
och catrin måste plocka mina ögonbryn! jag kan inte göra det själv för jag kan inte få det att se likadant ut och det gör så ont :S

igår på maskerad ol var det kul :d fast det gick inte så bra och springa i typ 10+ smalklack och 1 cm platå xD

och dagens humör är på topp :D jag är verkligen glad jag vet inte varför, men varför bry sig när man är det ;D
jag ser på vakna med the voice nu och äter en jätte god yoghurt, den smakar jordgubb/smultron och så innerhåller den t.ex. c-vitamin och bifidus.
men aja ;) vi hörs kanske ikväll, fast imorgon får ni kanske inte ett inlägg för det är städdag-.-! och sen blire middag och då ska jag moa och catrin göra oss fina(re) och så ska vi göra cosmopolitan drinkar x) och vi kommer hem sent också :) men det lär bli kul :D

puuuuuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0