ddrei

gick hem från skolan idag, huvudet värker verkligen och jag har ont i ögat för någon råkade slå mig med en trumpinne -.- xD nu måste jag kurera mig väl, för imorgon är det nationellaprov i engelska..



Asså jag är verkligen bäst på att laga mat, jag skulle göra kulpotatis och det är ju inte så svårt det är ju bara att sätta in dom i ungen... kanske inte för mig, min syster (har studiedag -.-) gick in i köket och frågade mig varför det rykte och luktade bränt. jag fick halvtpanik och sprang ut i köket och öppnade ett fönster. jag hade glömt att ta ut alla gamla plåtar och jag lät dom vara i liite för länge :S men det gick o äta och nu är jag verkligen proppmätt xD men det är härligt att ha mvg i hemkunskap ändå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0