fredag

En härlig fredag har det vart, super fint väder och soft, om man bortser från det oörberedda provet och jag att jag var tvungen att skriva klart debattartikeln nyss och maila den till min lärare. men jag blev ju inte försenad för fredagen är ju inte slut än eller hur? ;) men iaf, driket efter skolan åkte catrin och jag hem till mig och så visade jag henne avlsutningsklänningarna, sen åkte vi till ellinor o färgade håret på henne, sen åkte vi och bada på kattberget där var det lit roligt folk :D fast vi var inte där länge för jag åkte hem och åt kräftor och drack äkta dyr champange.. jag säger en sak. det är inte värt priset att betala flera hundralappar för champangen för det smakade inte gott :S snart måste jag åka och sova för imorgon blir det norrköping! :D
hoppas ni har/får en bra fredag :D

tusen soliga pussar :-* :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0