kabarée

som ni ser på överskriften var det kabarée idag (det är en föreställning med olika nummer) det var kul :) fast moa och jag var inte med :P innan det var så hade vi so-prov, redan på första frågan satt jag som en fågelholk och sa öööhm...hmm...aa..  och så satt david brevid mig och snora så irriterande!!!!
sen åkte vi och åkte pizza det var riktigt gott (a) sen lekte vi lite i en lekpark och var det ju kabarée och nu sitter jag här och borde plugga till svenska provet som är imorgon. och så måste jag duscha...
juste jag lyssnar på timo räisänen han är bra :D niceig röst ;)

http://www.youtube.com/watch?v=GAx7XbpetTk&feature=related
min favortit låt med honom :D asså om ni ville veta ;) annars får ni det ändå :D

God natt på er sen :D  för jag tänker inte skriva något mer nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0